Thursday, December 15, 2011

Bicara Hati

Assalamualaikum..

  Hati.. tiba2 rasa sayu je.. sebak..rasa nak nangis je.. 
x tahu nape.. ade benda buruk ke nak berlaku.. takot semacam je..
x sape tahu perasaan ni.. dah dua malam mimpi benda sama.. cabut gigi..
biasa, orang tua2 cakap mimpi cabut gigi ade orang meninggal..
 ishh x baik pikir bukan2.. lagi2 pecaya benda camtu..syirik..
 emm cukup x selesa ngan perasaan camni..mungkin pas nangis oke kot..
apa2 pun, hanya doa saje yang dapat membantu ketika susah dan senang ku..
mungkin ALLAH SWT nak saya sedar, yang saya ni banyak dosa..
dan harus segera bertaubat memohon keampunan dari yang ESA..
Ya ALLAH.. lindungi la aku, baba mama,
adikberadik ku, keluarga ku, teman2 ku.. Amin..

Dalam saya x sedari, saya banyak menyakitkan hati baba mama saya,
adik bradik saya, rakan2 saya.. khilafnya saya..
mungkin skarang ALLAH SWT nak tunjuk kat saya,
betapa x sempurnanya saya.. dan saya memerlukan mereka tuk sempurnakan saya.. saya lalai sebagai hamba NYA.. saya angkuh, saya riak.. x patut saya macam tu, sedangkan saya hanyalah insan yang sangat2 kerdil
di sisi ALLAH SWT.. Subhanallah..

Kalian yang saya sayangi, maafkan setiap salah dan silap yang saya lakukan..



1 comment: